Com ho faig?
Hola!
El meu problema es que totes les meves amigues es masturben i sempre que les pregunto em diuen que es molt fácil i que surt sol, que no em ralli. Pero es que no se com es fa. Tinc por de fer-ho malament i de fer-me mal. No ho vull fer perque em senti pressionada, vull fer-ho perque en tinc ganes pero ho vull fer bé. Llavor us escribia per veure si em podeu donar un par de consells per a començar.
Gràcies :)
Mariona Busto

Hola lusi!
Doncs no hi ha una única manera de masturbar-se, cada persona, des de la curiositat (mai des de la pressió), ha d'anar descobrint de mica en mica què li agrada i com li agrada fer-ho.
Nosaltres sempre recomanem que abans de tot observis i coneguis bé els teus genitals. Per això, t'animem a agafar un mirallet i mirar amb deteniment la teva vulva. Localitza cada part i familiaritza't amb aquesta part del teu cos.
Recorda que el clítoris serveix única i exclusivament per produir-nos plaer. Generalment l'estimulació directa o indirecte (pels voltants) d'aquesta zona sol ser la manera més fàcil per aconseguir plaer i inclús arribar a l'orgasme. Però no oblidis que el nostre cervell és el nostre gran òrgan sexual, i és molt important que estiguem concentrades i connectades amb allò que estem fent: les sensacions que experimentem en tocar-nos, pensaments eròtics que ens ajudin a excitar-nos...
T'adjuntem un vídeo realitzat per alumnes del Grau d'infermeria de la Universidad Rey Juan Carlos amb diferents tècniques de masturbació femenina: https://www.youtube.com/watch?v=z
Duro4SyDFk&has_verified=1">
Duro4SyDFk&has_verified=1https://www.youtube.com/watch?v=z
Duro4SyDFk&has_verified=1">
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat/
">www.consultajove.cat