bony
EL meu novio m'ha fet dits i ha notat com un bony dins de la vagina que segons ell mai ha notat. No em feia mal ni el notava apenes pero era algo incomode, crec q estava en la paret casi al final.
A part de aixo ningun dels dos te sintomes extranys, ho haurem fet a pel uns dos cops en la vida, un fa un any i l'altre farà uns 3 mesos. El fluix és cambiant (dies mes blanquinos i espes, altres mes grogos, etc...) i les relacions solen ser bastant irritants, suposo que pel condo).
Que creieu q pot ser aquest bony? Merci
Helena Angel

Hola,
Si el bony era al final de cavitat vaginal i a tu et resultava una mica molest el contacte amb aquella zona, el més probable és que estigués tocant el coll de l'úter.
Que el flux canviï pot ser degut al teu cicle menstrual, si no prens píndoles anticonceptives, el teu flux canviarà en funció de la fase del cicle per la que estiguis passant: menstruació, fase folicular, ovulació i fase lútea.
Les diferències en la lubricació vaginal van relacionades amb les fases del cicle menstrual per a facilitar o dificultar la concepció:
https://www.reproduccionasistida.org/wp-content//
Calendario-ovulacion-670x285.png" alt="Imagen: Calcular días fértiles" class="alignnone size-full wp-image-52804" style="width: 448px; height: 190.567px;" width="670" height="285">
https://www.reproduccionasistida.org/moco-cervical-como-indicador-de-fertilidad/
" target="_blank">(Imatge)
Ara bé, si hi ha canvis en l'olor, en la textura, etc, el millor és consultar amb el/la ginecòleg/a.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com