Augment de pes
Hola! Primer de tot m'agrada molt l'espai que heu creat per a nosaltres i estic molt agraïda
Jo sóc una noia molt prima i crec que per aquest fet no em creixent tant els pits i el cul. I ademes no m'agrada esta tant prima de braços i cames. M'agradaria engreixar de manera saludable i equilibrada. Quins aliments puc menjar?
Laia Reventós

Bon dia guapa!
Moltes gràcies per valorar-ho i confiar en nosaltres.
Pel que veig ets del 2005 és a dir que deus tenir 13-14anys oi? Bé, a aquesta edat és comú en moltes noies que encara no hagin fet l’estirada ni s’hagin desenvolupat encara. Fins els 17/18 anys el cos va creixent i es va desenvolupant, adoptant un cos de dona adulta i deixant enrere el cos de nena.
No hi ha aliments que engreixin per si sols, és la freqüencia i la quantitat en la que ho facis. Com ja et dic, el teu cos encara necessita uns anys més per acabar-se de desenvolupar i tot i que siguis prima, al estar en una època de creixement i hormonal, per molt menjar que li donis al teu cos, segurament es quedi igual, perquè hi ha una despesa energètica molt gran.
Ara bé, sí que és molt recomanable a totes les edats tenir un estil de vida saludable. Això inclou menjar sa i equilibrat (verdures, fruites, llegums....i deixar de banda la brioixeria industrial, llaminadures, fregits, embutits....), fer activitat física diària, no fumar, no beure alcohol, beure molta aigua, etc.
Has d’acceptar, estimar el teu cos i ser pacient. Els canvis vindran sols i hem de respectar aquests temps i no buscar-los nosaltres. Mica en mica aniran creixent els teus pits, el cul i aniras adoptant un cos més adult. No tinguis pressa, ets molt joveneta encara!
Espero haver-te ajudat i gràcies de nou!
Laia Raventós
Psicòloga