musculs
Tinc 19 anys i de petita em solia aguantar el pipi durant moltes hores perquè tenia la mania de no voler pixar en lavabos públics, sigui en botigues o en la escola, fins els 14 mes o menys no vaig deixar-ho de fer crec que ara m'està perjudicant en el sexe ja que em sembla que no arribo gairebé mai al orgasme per culpa de això...
No entenc com no puc arribar casi mai al orgasme, intento apretar els musculs d'allà perque em sembla que aixo es la clau de tenir un orgasme (entre d'altres factors) pero em costa molt moure el sol pelvic.
És degut al meu sol pelvic que no arribo? Que puc fer per notar orgasmes? Thanks
Mariona Busto

Hola!
Sempre pots fer-te una revisió del sòl pèlvic per una fisioterapeuta especialitzada perquè ho pugui valorar, aprendre a fer bé els exercicis de Kegel (apretar i relaxar la musculatura) i millorar la teva propiocepció i la teva sexualitat ;)
Arribar o no a l'orgasme no només depèn d'aspectes físics, moltes vegades la part psicològica hi està directament implicada, per tant, és important no oblidar que el nostre gran òrgan sexual és el nostre cervell. En què estem pensant quan estem tenint relacions sexuals? Conec bé la meva sexualitat i la manera que em resulta més fàcil arribar a l'orgasme?
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat