truquets
Adolescents, sabeu trucs per el sexe oral i masturbació per a fer que un noi que tarda en ejacular pugui ferho mes ràpid?
Que se sol fer, quines coses, trucs o moviments se solen fer per a que un noi es corri rapid?
Ja se q cada noi es un mon però a vegades em diu que li agrada i ho intento i igualment no hi ha manera per a que es corri, fa ja molt de temps q ho intento... En la masturbacio va molt rapid i es massa dificil, i en quan orals ho intento fer be, xuclar etc pero res, no treu res, sols noto poc presemen i al cap de poc rato parem, ja sigui per cansanci, perque començo a tenir arcades o el que sigui.
Tots els trucs i consells q solc trobar son mes pels nois que tarden poc, pero els que tarden també existeixen i nose q fer
Mariona Busto

Hola!
Com més busquem que passi, a vegades generem l'efecte contrari... segurament tots dos esteu més pendents de veure si avui ho aconseguiu o no, i per tant us oblideu d'un dels l'objectius fonamentals en el sexe: passar-s'ho bé!
No tingueu pressa, parleu molt i aneu descobrint què us agrada, com us agrada, etc. i focalitzeu l'atenció en el plaer, en passar-vos-ho bé i no tant en l'ejaculació o l'orgasme. Així tot és més fàcil!
Si l'ejaculació li costa sempre, amb qualsevol pràctica sexual (masturbació, sexe oral, penetració), no estaria de més que es fes una revisió per un metge perquè pugui valorar si tot està correctament.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat