SUPER URGENT! EMBARÀS?
Estava tenint relacions amb el meu novio i se'ns ha trencat el condó, ella no havia ejaculat encara. Es posible que estigui embarassada? Que he de Fer? Vaig al metge a demandar la pindola del día despres o no es necessari perque no es posible que estigui embarassada? Ajuda...
Mariona Busto

Hola Binsbip!
Si no havia ejaculat encara, les probabilitats d'un embaràs són més baixes, però no podem dir que hi ha risc zero, perquè sempre que es produeix penetració sense cap mètode anticonceptiu (o si aquest falla) es pot produir un embaràs. Quan es trenca el preservatiu és una situació en la qual està indicada l'anticoncepció d'emergència. Aquesta pastilla la pots obtenir als Centres d'Atenció Primària (CAP), als centres d'atenció a la salut sexual i reproductiva, a les unitats d'urgència d'atenció continuada i a les farmàcies.
Recordeu que és important prendre-la com més aviat millor des que us va passar.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat