Estic confosa
no sé si això és anònim o no, per això he posat el meu nom d'usuari així per assegurar-me ser anònima. Tampoc sabia si enviar això a l'apartat de sexologia o al de psicologia però bé, ho mano aquí. La veritat és que estic bastant liada perquè no sé si m'agraden els nois o les noies, sempre m'he sentit atreta per nois però si es donés l'ocasió amb alguna noia no m'importaria. I doncs no sé si sóc bisexual, o que suport tant al col·lectiu LGTB que al final penso que jo formo part d'ell ... gràcies per escoltar-me!
Laia Sala

Hola!
Gràcies per escriure'ns!
primer de tot et preguntaria: és important per tu posar-te una etiqueta? La necessites actualment?
És cert que etiquetar serveix per posar nom a moltes coses i d'aquesta manera visibilitzar diferents maneres de ser i viure la pròpia sexualitat. Potser estàs en un moment en què et sents bé amb tu mateixa i potser posar-te etiquetes et limitaria. Valora-ho tu mateixa.
En el cas de la bisexualitat hi ha teories que exposen que és molt difícil ser 100% homosexual o 100% heterosexual i que la majoria de les persones estem en una línia.
L'important és que et sentis bé amb la persona que escullis en cada moment per compartir-hi la teva intimitat. Potser d'aquí un temps ja posaràs etiquetes segons l'experiència o l'autoexploració que hagis fet amb tu mateixa ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico