Una confesio que va comportar conseqüències
Fa una setmana ( mes o menys) vaig confessar-li a una amiga que m’havia enrrollat amb una noia , des-de les hores la noto distància amb mi , com borde , crec que m’he equivocat explicant-li , perquè ara no es el mateix que avanç .
Però va a dies es a dir em vaig quedarà a dormir a caaa seva fa dos dies i tot bé en canvi quedem amb tot el grup i està rara amb mi com soli fes Ascó .
Ns que fer
Laia Sala

Hola!
Em sap greu que la teva amiga hagi reaccionat així. Des del consultori creiem que tens dues opcions:
• intentar parlar amb ella a soles. Explicant que la veus extranya i que sents que la relació ha canviat entre vosaltres, a veure com ho veu ella.
• deixar que ella paeixi la notícia i que faci el seu propi procés. Hi ha persones que no tenen normalitzat el col·lectiu LGTBI+ i potser és important que vegin en el seu entorn aquesta realitat.
Sincerament, si has decidit explicar i normalitzar la teva relació de parella, no deixis que la reacció d'aquesta amiga et faci qüestionar aquesta decisió. El teu dret és poder parlar amb les teves amistats de les teves relacions, de manera que si les teves amistats no ho accepten... doncs ja tens una resposta!
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico