Maduració nois 2
Hola, responent a la vostra resposta.... Si que ha ejaculat quan es masturba pero sempre és en baixa quantitat.
També volia preguntar una cosa... El meu novio te fimosi i quan tenim sexe ambiente penetració, no sent res de plaer pel condó. Quan es masturba ell o jo a ell sí que sent molt, pero amb penetració no. Com podríem solucionar-ho??
Poster he de prendre els anticonceptius per recepta médica.... Aixi, podriem tenir sexe sense condó i no hi hauria cap problema?? (Cap dels dos tenim enfermetats i es l'única parella que hemos tingut).
Moltes gràcies.
Mariona Busto

Hola Roxio!
No sabem què és per tu baixa quantitat... però si considereu que hi ha quelcom fora de l'habitual, millor que ho consulteu amb el metge perquè pugui valorar-ho.
Si prens pastilles anticonceptives correctament, i cap dels dos té cap infecció de transmissió sexual (ITS), ni tampoc teniu relacions sexuals amb altres persones, podrieu mantenir relacions sexuals sense preservatiu. Les anticonceptives tenen una eficàcia alta (98-99%), però recordeu que NO protegeix davant de les ITS. De totes maneres, si us esteu plantejant un canvi en el vostre mètode d'anticoncepció habitual, et recomanem que vagis al ginecòleg o la llevadora perquè puguin assessorar-vos de quina seria la millor opció en el vostre cas concret.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns de nou!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat