No se qué fer!
Hola, porto amb la meva parella un any I mig, el que passa es que sento que la magia entre nosaltres s'ha acaba, pero em dona pena, nostalgia... No se, deixar la relació, ha sigut molt de Temps... Que puc fer?? Porto dies sense dormir I plorant. M'estic tornant boja...
Moltes gracies.
Laia Sala

Hola!
Sincerament, si tu veus que la màgia ha desaparegut i tu, honestament, no tens cap motiu per seguir amb la relació... crec que és prou clara la decisió, no?
Entenc que és una decisió complicada, però has de mirar pel teu benestar. I si la relació no suma... doncs fora!
Sigues honesta amb tu mateixa i amb la teva parella. Explica com et sents i la decisió que has pres. És probable que patiu tots dos, però aquest dolor on es pot alleugerir, el dolor d'una ruptura s'ha de passar. I quedar-te amb aquesta persona només per pena... no és la solució, no trobes?
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico