No funciona la comunicació?
Hola, us explico la situació.
Fa 7 mesos que parlo amb un noi que vaig conèixer per instagram. M'agrada molt com és ell (personalitat i físic, igual que jo també a ell) i conectem súper bé junts i no sé, és com queels dos ens complementem i vam quedar per primer cop fa una setmana al Maresme ja que jo sóc del Vallès Oriental i ell de Tordera. Realment és un noi que m'agrada molt però sento que a la hora de parlar per telèfon o quan quedem no funciona molt bé la comunicació entre nosaltres... Que potser són paranoies meves, no ho sé, però no sé de que parlar amb ell més o menys ja que hem parlat gairebé tot per whatsapp i no sé... Realment vull que funcioni això perquè noto que és el noi ideal per mi i m'agrada molt i crec que he de fer que això de la comunicació funcioni per seguir bé.
Que podria fer per arreglar això? Es que com ja he dit abans, potser són paranoies meves i potser per ell està tot bé però no sé... tinc molts dubtes.
També tinc un altre dubte. Com podria donar el primer pas de dir-li que m'agrada o llançar-me? Crec que els dos sabem que ens agradem però no ens ho hem dit i a mi em fa molta cosa dir-ho però crec que si no faig jo el primer pas ell no el donarà perquè és un noi bastant tímid...
Moltes gràcies!!
Laia Sala

Hola!
Que bé que amb aquest noi t'hi entenguis tant bé! A vegades és possible que la comunicació per telèfon o cara a cara sigui més complicada que per whatsapp, així que un bon truc és donar la pista per whatsapp i dir-li que li explicaràs quan us truqueu. D'aquesta manera tindràs un tema de conversa reservat per si no sabeu què dir-vos.
També és veritat que quan comences a conèixer una persona, hi ha molts temes de conversa i que, mica en mica, quan et vas coneixent, acabes parlant del dia a dia. Així que no tinguis por d'explicar-li què has fet avui o les coses que et preocupen amb la teva família o el teu grup d'amistat. Així coneixerà com ets diàriament ;)
I si et ve de gust dir-li que t'agrada... endavant! Després ja valoraràs la seva reacció i podràs saber si et continua agradant o no ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico