dits
tinc un problema... a vegades em donen ganes de masturbar-me, però quan ho faig, no arribo mai a l'orgasme, i sí que em dona gust però quan parlo amb les meves amigues sobre això i diuen que elles es corren sempre penso que pot ser sóc jo que ho faig malament...
si us plau ajuda!
Mariona Busto

Hola anònima!
Com moltes coses a la vida, aprendre com funciona la nostra resposta sexual i quina estimulació ens agrada i facilita l'orgasme, necessita temps. L'objectiu de masturbar-se no hauria de ser arribar a l'orgasme, sinó passar-ho bé, i la conseqüència d'estar passant-ho bé pot ser l'orgasme.
La nostra recomanació aniria en la línia de que no et pressionessis per haver d'arribar a l'orgasme, sinó que et centris a descobrir des de la curiositat la teva sexualitat. Pots començar observant els teus genitals amb un mirallet. Localitza cada part i especialment el clítoris. Pensa que el clítoris serveix única i exclusivament per proporcionar-nos plaer, i sovint l'estimulació directa o indirecta d'aquest sòl ser la preferència de moltes persones per arribar a l'orgasme.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat