confusa
Bones la veritat es qur fa temps wur hem plantego el fet de de ser bisexual el problema es he tingut bastants ligues amb tios i cuan arriba l'hora de ferse el peto em fa molt de fastic (no he tingut experiencies traumatitzants en rl pasat) es com que no em sento be creieu que aixo es pk he estat amb persones que no tenia conexio amb noies mai hr probat pero crec que em faria menys cosa. o simplement tb pot ser que no magradin els morreos? una altre dubte es si et poden agradar mes les noies que els noid pro res de moment sempre arriba aquest moment i llavors hem veig obligada a escriurelsi que no hem vaig sentir gents be i que no dento el mateix per ells
aixo es tot una abraçada
Laia Sala

Hola!!
Doncs pel que m'expliques... crec que les persones amb qui has coincidit, potser no t'atreien del tot, no trobes? A vegades (en camp sexual) ens obliguem a fer petons i embolicar-nos amb persones només per tenir l'experiència, sense escoltar el que ens diu el nostre cos.
Si el nostre cos sent rebuig... escolta què vol dir: la persona no t'agrada? necessites més estona i intimitat amb ella? Sents que t'està agredint?
Potser ets de foc lent i necessites més temps per sentir desig.
De veritat, no t'obliguis a sentir desig ni facis res que et resulti desagradable. Un cop descobreixis quines persones et creen desig, llavors ja et posaràs l'etiqueta (si ho vols), d'acord?
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico