NO SE COM APROPARME
Hola, bones.
Tinc un problema, i és que amb el meu novio portem sortint fa cosa de 4 semanes, i no ens hem atrevit a donar-nos el nostre primer petó, perquè els dos som molt vergonyosos i tímids, i mai hem donat un petó a la boca... Ni tan sols ens hem donat de la mà, ni tampoc ens hem fet una abraçada.
Tinc moltes ganes de donar-li un petó pero no se com, perquè tinc molta vergonya, por de que no li agradi el petó, o que surti malament... I no se quan fer-li un petó o una abraçada perquè mai m'atreveixo... Que faig?
Mariona Busto

Hola Maria!
No tinguis por a que surti malament, veuràs com és més senzill del que ara t'imagines. Pensa que tots dos partiu de la mateixa experiència, i per tant, podeu descobrir conjuntament com fer-vos petons, com us agrada, etc.
Si ho vols, i et ve de gust, prova d'agafar-li de la mà la pròxima vegada que us veieu. Segurament estaràs força nerviosa, però veuràs que a poc a poc, aquests nervis van disminuint. Aneu al vostre ritme, i parleu de les vostres pors, del que us fa vergonya, etc. i tot serà més fàcil!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat