No sé posar-me el tampó
Hola m'agradaria saber exactament com ficar-se un tampó perquè ho intento seguin els pasos del paper que hi ha dins de la capsa dels tampons pero em fico nerviosa i no ho puc aconseguir i demunt em fa mal quan intento posar-mel
gràcies:)
IESP

Hola anneta_513!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
És important que no et presionis, sinó et posaràs més nerviosa: recorda que la vagina està preparada per tenir un tampó dins, ja que les seves parets són molt FLEXIBLES i d'adapten perfectament!
Respecte a la teva pregunta, el primer que et diria és que una bona opció és agafar un MIRALL i observar els propis genitals. Conèixer com són, on és part i cada forat ens permet tractar el nostre cos amb més naturalitat :)
Una vegada tinguis localitzat l'orifici de la vagina, que és per on s'entra el tampó, ho tindràs molt més fàcil! Moltes noies expliquen que una manera molt fàcil és posant-se a la gatzoneta ("de cuclilles").
Ànims!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat