asexualitat 2
Hola, una pregunta... si em fa fàstic xupar una polla vol dir que sóc lesbiana? Tampoc em faria ganes xupar el cony a una tia... vol dir que sóc asexual? Ja vaig fer una consulta però no em vau respondre. Jo abans, fa anys em masturbava, però ara fot mil que no, i no en tinc ganes tampoc (potser ho fa la medicació que em prenc). I fa 2 anys vaig follar amb un tiu que realment no l'estimava, ni m'agradava i va ser el meu primer cop, i ho vam fer 3 cops en diferents dies, i cap dels 3 cops em va agradar ni em va posar ni res, i em va fer molt mal els 3 cops. I els tampax també em fan mal, els pocs cops que me n'he posat, a més em foten fàstic la veritat.
I quan les persones parlen de sexe i diuen que els hi posa tal o no sé què doncs a mi em fa molt fàstic.
A vegades penso que tinc alguna cosa dins la meva vagina que no va bé... perquè que em fes tan mal els 3 cops... i que els tampax tb em facin mal... ja vaig anar a la ginecòloga i a la llevadora (pq els 3 cops es va marxar el preservatiu) i allà em van dir que ho tenia tot bé, però tampoc els hi vaig dir que em feia por que tingués algo dins meu o a la vagina o algo...
Mariona Busto

Hola seta94!
L'asexualitat seria la falta d'atracció sexual cap a altres persones, i tu parles de fàstic a fer sexe oral, que serien coses diferents. Per altra banda, que et faci fàstic fer sexe oral a una persona amb penis, no implica que siguis lesbiana. L'orientació sexual bé definida per de qui ens enamorem, independentment del tipus de pràctiques sexuals que ens agradin o no.
Si et fa mal la penetració o introduir-te un tampó, et recomanem que ho tornis a consultar amb la ginecòloga o la llevadora, perquè puguin valorar-ho bé. Si tot està correctament i el dolor continua, et diríem que demanessis hora amb una fisioterapeuta especialitzada en sòl pèlvic perquè pugui revisar-ho.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat