Confusió
Hola primer de tot, gracies pel q feu.
Tinc un problema a mi magradava un noi i llavors jo li vaig dir q magradava pero ell em va dir q no lu agradava llavors jo vaig estar malament molt de temps i tal i ara després de 7 mesos li vaig dir q no podiem seguir aixi i q si volia q hu oblidessim tot i ser amics com abans i em va dir q per ell vale pero ara jo ns si magrada o no es confusa osigui ara ns si m'agrada pq com ja no parlem, pero potser si tornem a ser amics em torno a penjar de ell i no vull llavors doncs ns si podem ser amics o no pq jo si q vull ser la seva amiga.
Gracies i espero no haver-vos liat molt
Laia Sala

Hola!
La veritat és que m'he embolicat una mica amb tota la història. Pel que he entès, fa un temps ereu amics, però no vau coincidir en els moments en què vau sentir atracció l'un per l'altra. I ara, després d'uns mesos sense parlar, no saps si vols estar amb ell o no, però vols tenir-hi amistat. És així?
La pregunta que em sorgeix és: per què vols ser amiga seva si fa temps que no us parleu? Què et pot aportar aquesta "amistat"?
Pensa-hi i valora si realment et ve de gust tornar-te a apropar a aquesta persona o no ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico