Tinc els meus dibtes no se que fer
bona tarda, resulta que jo estava treballant com a animadora d'hotel durant aquest mes, la qüestió és que el socorrista em tira la canya d'una manera impressionant i m'he assabentat que va tenir alguna cosa amb l'altra animadora de l'hotel i es veu que l'altra animadora de l'hotel s'ha assabentat que em va darrere s'ha posat gelosa pel que es veu i aquesta ficant merda de mi i des d'ara el socorrista no em parla. que puc fer perquè em torni a parlar.
Li vaig comentar a una altre persona i es veu que s’ha enterat el socorrista que li he comentant que hi faig?
Moltes gracies
Laia Sala

Hola Sònia,
Quin problema hi ha que el socorrista i l'altra animadora hagin tingut una relació? Per tu és un problema?
Si ells dos han tancat el tema i han sigut clars l'un amb l'altra... tots dos poden estar amb qui vulguin, no?
De fet, tu no tens cap compromís amb ningú, així que tu és lliure d'embolicar-te amb qualsevol persona que et correspongui i que et vingui de gust! Si el socorrista no et parla... doncs potser hauràs d'entendre el seu silenci i acceptar-lo. Si ell vol aclarir algun aspecte amb tu, que t'ho demani, no trobes? Sigues clara amb ell i no forcis la situació. D'acord?
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico