No se que fer
Fa dos anys hem vaig fixar per una noia. Jo soc una noia tmb. Total que ens vam fer tan amigues que vam arribar a ser millors amigues a l'estiu passat. Jo seguía pillada per ella I ella va tindre una nlvia. Total que la novia amb els seus gelos es va inventar coses pk deixessim de ser amigues I ho va conseguir vam estar 3 mesos sense parlar I ara ens tornem a parlar moltissim fins I tot crec que ella Voldria ser la meva millor amiga. El problema es que aquest estiu hem va dinar un pico, I ella estaba de lío amb la seva antigua novia. I encara están de lío pero a mi magrada moltissim ella. I crec que estic enamorada I no se si es millor que moblidi della del tot. Perque en día anys he tingut lio y novio I no hem puc oblidar della. Ella sap que abans m'agradaba pero no sap que encara m'agrada. Pero no se si dirli ja que te la novia...
No se que fer....
No que será el millor
Laia Sala

Hola Criss,
Sincerament penso que no t'ajuda gaire intentar recuperar aquesta "amistat" perquè és una amistat falsa. Tu no vols ser amiga seva, tu vols ser la seva parella, i et conformes en ser amiga seva. Però això pot portar problemes, ja que tu et sentiràs malament, et farà mal veure-la amb altres persones... i per ella també, ja que no és una amistat sincera on tothom exposa exactament els seus sentiments i escullen (o no) construir la relació d'amistat.
Per tant, potser hauràs de prendre una decisió i explicar-li els teus sentiments. LLavors ella també exposarà els seus sentiments i serà moment en què hauràs de valorar si t'allunyes una mica d'ella (per poder-te recuperar) o bé inicieu una relació amorosa...
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico