Feta un lio
Bona tarde adolescents!
Porto un bon temps feta un lio i voldria consell per favor. Porto casi un any en el meu xicot i l’estimo moltissim pero el cas es el següent: desde que vaig coneixer a un amic seu sempre me he sentit atreta per ell, es a dir, quan está present amb nosaltres estic més pendent de ell que del meu xicot. A vegades tinc la sensació de que aquest noi també es fixa en mi, pero la putada es que te novia. Així que no se que pensar. Sento que estic enamorada del meu novio pero a la mateixa vegada sento cels del altre noi quan el veig amb la seua novia.
Ajuda adolescents, no entenc res.
Laia Sala

Hola Katsha,
Doncs possiblement estàs ben embolicada entre l'enamorament, el desig i l'atracció. Primer de tot, hauràs de valorar si el que sents per aquest amic és passatger, després saber què sents exactament per la teva parella (i quin tipus de relació teniu). Si teniu una relació oberta, tancada,...
Una vegada tinguis clar els teus propis sentiments, serà qüestió de valorar què fan les altres persones. És a dir, aquest noi sent el mateix per tu? De moment sembla que ha escollit estar en parella, així que tu esculls què fas amb aquesta informació (li dius el que sents, esperes a veure com evoluciona la seva relació, poses distància....).
Entenc que el joc del flirteig és molt divertit, però has de ser honesta per tu, per la teva parella i per aquest noi, i intentar actuar fent el mínim dany possible, d'acord?
Jo no puc dir què has de fer, valora què t'aporta la relació amb la teva parella, valora quins sentiments et desperta aquest noi i a partir d'aquí pren la decisió que s'ajusti més a la teva forma de ser.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico