No se com fer-ho
Tinc nòvio des de fa poc més d'1 mes. La qüestió és que compartim amics i ell li ha dit als seus amics (també meus) que sóc molt sosa perquè no li faig mai una mamada quan estem en algun moment hot. Jo li faria, però el problema és que mai ho he fet (ja que és la primera parella amb la que he fet més que lair'm-hi) i no sé com ho he de fer, sóc una persona massa insegura amb aquets temes. Sé que exactament no es pot explicar, però qualsevol ajuda és útil. Merciiii!!!
Mariona Busto

Hola Desconegut!
Una primera recomanació seria que en parléssiu. Pensa que ningú neix ensenyada, i la confiança en la parella és un dels elements clau dins de la relació. Explica-li com et sents, que t'agradaria fer-ho, però que no saps ni per on començar. Que sigui ell que et guiï i junts aneu descobrint la sexualitat compartida.
És molt important que si ho fas, ho facis perquè realment ho vols fer, perquè n'estàs convençuda i no per pressió. Si encara no et sents preparada, no passa absolutament res. És important que respecteu els ritmes de cada un de vosaltres.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga
@marionabusto