Marxar amb ella o no?
Fa casi dos anys que em vaig declarar a una amiga però em va dir que no sentia el mateix que jo. Durant l’estiu em estat separats i sense gaire contacte. Ara que em tornat a comensar el curs noto que està com més carinyosa, no deixa de abraçar me, dibuixar cors: als apunts, la roba, a mi etc. I m’ha repetit un parell de cops si vull marxar a viure amb ella. Quin Consell em podeu donar?
Laia Sala

Hola!
Ostres! doncs sembla que hi ha missatges contradictoris i caldrà que t'asseguris què sent ella.
Està clar que tu vols estar amb ella, però suposo que també vols que ella vulgui estar amb tu. Així que parla amb ella sincerament i demana-li què sent per tu. Si continua sentint-se igual que fa dos anys... hauràs de prendre una decisió i allunyar-te una mica d'ella per evitar fer-te més mal, no creus?
Sé que és dolorós, però a vegades ens hem de protegir. A vegades sentim tant amor cap a una persona que ens costa veure que estar al seu costat ens fa més mal. Així que valora bé com et sents, com et fa sentir... i pren la decisió que t'ajudi a estar millor.
una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico