Que faig?
Hola. El meu novio i jo portem 1 any i mig i fa relativament poc em vaig assabentar que m'ha posat les banyes amb 3 (però al principi de la relació).
Sincerament no sé que fer, ell m'ha dit moltes vegades que no sabia perquè ho feia. Que se sentia malament en estar sortint amb elles i que es sentia malament al pensar que jo ho estava donant tot per ell mentre que ell estava tontejant amb altres.
He estat parlant amb 2 d'elles, i m'han dit que només parlaven per WhatsApp i mai s'han vist en persona. No sé que fer perquè m'ha dit que això ho va fer al principi de la relació i que no ho ha tornat a fer més i que no ho tornarà a fer.
Però solen dir que qui enganya una vegada, ho segueix fent, no?
Jo l'estimo moltissim, i no m'agradaria pas deixar-ho. Pero per una altra part, em fa por que em torni a enganyar.
Que faig?
Laia Sala

Hola,
Doncs potser necessites una mica per prendre aquesta decisió. A vegades és complicat decidir quelcom de manera ràpida.
El primer que et diré és que escoltis el que necessites tu. Necessites estar amb ell? Necessites estar sola? Et ve de gust quedar amb les teves amigues? Necessites unes dies per pair-ho?
LLavors ja prendràs la decisió sobre si vols estar amb ell o no. I en cas que vulguis estar amb ell, cal que marquis molt bé com ho fareu,, què esperes de la relació i posar un "període de prova" per valorar si aquesta nova oportunitat et fa sentir bé o no.
Ves veient sobre la marxa, observant com et sents i demanant el que necessitis. No és fàcil, així que pren-te el temps que necessitis.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico