Abundància de fluxe vaginal?
Hola,
soc una noia de 14-15 anys que ja fa uns dies que no se perquè, em surt molt de fluxe vaginal, però per vergonya no li vull dir a la meva mare i a més, sempre penso el pitjor que pot passar.
Llavors, m'agradaria que m'aclarissis si això d'aquesta quantitat tant elevada (quasi que taco els pantalons) i tant espès de fluxe vaginal podria ser una cosa molt greu.
Moltes gràcies
Mariona Busto

Hola Anonim@t!
La quantitat de flux vaginal i la seva aparença i consistència pot variar en funció del moment del nostre cicle menstrual, i és completament normal, així que tranquil·la. De totes maneres, si observes que canvia de color, fa una olor desagradable, tens picors o molèsties, etc. aleshores el millor que pots fer és anar al metge perquè pugui valorar-ho. No tinguis vergonya, forma part de la nostra salut, i sovint quan hem de consultar o parlar d'aquests temes ens costa una miqueta més. Si ho vols, i et resulta més còmoda, pots anar a la Tarda Jove del teu CAP i parlar amb la llevadora.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga
@marionabusto