Ajuda no sé que em passa
L'any pasat vaig començar en un nou institut i hem vaig fer una amiga però em vaig quedar allà , no parlo amb els de la meva clase no perque no vulgui sino perque no puc sóc molt introvertida i això no m'ajuda. El problema es que aquesta amiga es tot el contrari i es parla amb tothom total que molts cops m¡acabo quedant sola doneu-me consells com deixo això enrere quin problems tinc es normal? Siusplau
Laia Sala

Hola Soraya!
No tens cap problema! només faltaria! La introversió és una característica de la personalitat, una manera de fer igualment vàlida que l'extroversió!
Aquesta característica fa que tardis una mica a agafar confiança als altres, de manera que ets molt més previsora i observes molt abans d'actuar.
Aprofita que la teva amiga es relaciona amb més gent per apropar-te als altres i descobrir amb quines persones et podries entendre millor. Aprofita també els treballs de les diferents assignatures per poder conèixer altres persones. No cal que tinguis un gran cercle de relació, però sí algunes persones amb les que et sentis còmode ;)
Una abraçada!