no arribo al orgasme
Hola! Sempre mha costat bastant arribar a l'orgasme quan estic amb un noi (amb la masturbació no) però ultimament m'està resultatnt impossible. No és perquè no m'agradi però estic bastant bloquejada en aquest aspecte i per molt que intenti concentrarme no ho aconsegueixo i cada vegada em fa sentir pitjor. Que puc fer?? Gracies!
Mariona Busto

Hola anna00!
Fixa't en les diferències que hi ha quan estàs sola o en parella. La més evident és que no estàs sola, i per tant, no hem d'estar pendent de ningú més que de nosaltres i el nostre plaer.
Una altra diferència pot ser l'estimulació que reps. Recordeu que amb la penetració únicament sol ser complicat que arribem a l'orgasme, estimular la zona del clítoris de forma directa o indirecta mentre s'està practicant la penetració sol ser una bona opció.
I en què pensem quan estem tenint relacions sexuals? Focalitzar la nostra atenció en les sensacions que estem experimentant, en pensaments eròtics que ens ajudin a potenciar el plaer i l'excitació, ajudarà a que l'orgasme sigui més a prop.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga
@marionabusto