Masturbació
Hola!
Aviam la cosa es q no es la primera vegada que em masturbo pero ns pq crec q mai he arribat a l'orgasem, o sigui si q m'agrada i aixo pero sento q es com una cosa mes y ya esta, el cas es q ns si es pq hi ha algo q estic fent malament, pq si q tinc ganas i aixo pero ns😅
Algun consell?
Gracies❤
Mariona Busto

Hola Anònim!
Segurament no fas res malament, però la masturbació també és un aprenentatge que requereix temps i pràctica, i de mica en mica aniràs descobrint com t'agrada fer-ho, amb quina intensitat, quin ritme, etc. Recorda també que el nostre cervell és el gran òrgan sexual, què volem dir amb això? Doncs que tan important és com t'estimules el cos i els genitals (especialment el clítoris), com en què penses quan ho estàs fent. Connectar amb pensaments eròtics que t'ajudin a excitar-te, potenciarà el plaer i t'ajudarà a arribar a l'orgasme. No oblidis que l'orgasme no ha de ser l'objectiu.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga
@marionabusto