darrera
Soc una noia i magradaria fer sexe anal pero m'ha intentat posar un dit i em fa molt mal.
A part de relaxarme, teniu algun truc x no tenir mal o menys mal?
I una altra cosa, els lubricants que fan que no tinguis mal durant la penetracio anal, son eficaços o no fan res? Al cap d'unes hores torna a fer mal?
Merci
Mariona Busto

Hola!
El sexe anal requereix una preparació diferent de la penetració vaginal. L'anus no lubrica de forma natural com sí fa la vagina, per tant, aquest element és molt important.
Moltes vegades, anem ràpidament a penetrar i és important que primer tolerem el contacte amb els dits per la zona, sense penetració, i de mica en mica, si notes que estàs preparada, iniciar la penetració. Pensa que si et fa mal, la contracció de l'esfinter anal serà inevitable, i la penetració serà més complicada i dolorosa. Per tant, molta calma, paciència i tranquil·litat. No sempre és un bon moment per fer sexe anal.
Et compartim un article de la nostra companya Elena Crespi on precisament parla d'aquesta pràctica sexual i dóna algunes recomanacions que considerem et poden ser útils: https://www.elperiodico.com/es/mucho-mas-que-sexo/20140127/lo-que-hacemos-con-el-ano-3040809
">
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga
@marionabusto