Agobiada de la vida
Bé, vaig començar l'insti al septembre amb el meu grup d'amics i amigues, fins aqui tot super bé. Però jo mai he tingut sort en les amistats, i bueno, com de costum, me vaig tornar a quedar sola. He perdut tantes amistats i m'he quedat tantes vegades sola, q he arribat a pensar q el problema sóc jo, pq no es normal q sempre me quedi sola. Ho he passat molt malament amb les amistats, inclus he arribat a tenir pensaments suïcida. Ademes de tenir problemes amb les amistats, tinc problemes en els estudis, no es q se me donin malament, al contrari, m'agrada estudiar. Però últimament vaig molt estresada, no tinc temps per a mi, per fer les meves coses, per disfrutar de la meva adolescència. Sempre estic o fent deures o estudiant, i començo a estar una mica cansada de la vida. Sempre intento q els meus pares estiguin contents amb mi, q s'alegrin de les meves bones notes, i quan vec q no ho puc conseguir, m'agovio. Les amigues q tinc ara diuen q mai surto en elles, q estic tancada a casa, q no faig res divertit, q sóc una avorrida... i no es q no vulgui sortir en elles, es q no puc. Tinc ganes de desaparèixer, de deixar-ho tot i poder descansar en pau, tinc por de equivocar-me, de fer un pas en falç i donar un disgust als meus pares... Mai m'ha agradat explicar el que sento a ningú, pero me dono conta de q necessito ajuda. No puc més, necessito q algu m'ajudi, me doni consells i me digui que he de fer en la meva vida.
Moltes gràcies per l'ajuda.
Laia Sala

Hola!
Ostres, crec que estaves en un moment força atabalat!
No sempre és fàcil compaginar les obligacions amb la diversió i tinc la sensació que tu sents que has d'escollir una cosa o l'altra. Potser t'aniria bé parlar d'aquesta pressió que sents amb els teus pares, per explicar-vos que no els vols decebre i que no saps com organitzar-te.
Segurament ells et poden ajudar a organitzar una mica el teu temps, a distribuir-lo de manera que puguis sortir amb les amigues i puguis seguir amb els deures i els estudis. Crec que si ets sincera amb ells et sentiràs molt més acompanyada i això reduirà la teva sensació d'estrès.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico