Pits caiguts i baixa autoestima
Hola! Tinc un problema amb els meus pits i es que els tinc caiguts i això em fa sentir malament perquè no m'agraden i m'avergonyeixo perquè totes les noies joves els tenen ben posats i es poden posar roba sense sostenidors. I em molesten molt quan no porto sostenidos. No sé qué fer, he buscat que amb gel d'aloe vera pots fer que la pell sigui més ferma i que tornin a la seva posició però no sé si ho hauria de fer perquè tinc por de que m'empitjori la situació. Que hem recomaneu?
Gràcies per escoltar-me.
Laia Reventós

Bon dia guapa!
Primer de tot moltes gràcies per confiar amb nosaltres i explicar-nos el que et preocupa, és un pas molt valent.
Ens expliques que no acabes de sentir-te a gust amb els teus pits i això fa que et rallis. Has d'intentar estimar tot el teu cos en conjunt perquè tu ets més que uns pits. M'expliques que quan et compares amb altres noies joves et sents avergonyida, i és algu que ens ha passat a totes en algun moment i  no ens ajuda. Pensa que no hi ha dos cossos iguals i els teus pits són perfectes pel teu cos. Et recomanem que no et deixis portar per les pressions de grup i que ets sentis lliure de decidir si portar sostenidors o no, el més important que et sentis còmode. No està provat que l'aloe vera tingui aquesta funció, el  que si que et pot ajudar  és acceptar-te tal i com ets.
Esperem que el nostre consell t'ajudi per sentir-te més segura. Que al final per agradar als altres, primer ens hem d'agradar nosaltres mateixos. I, qui sap, potser amb la teva força ajudes a altres noies que segurament estan igual que tu.
Laia Raventós,
psicòloga