1novio i vull més
estic en una relació que em dona tot el que necessito però em vull liar amb altres. No soc molt d compromisos i m'agrada més deixar-me portar. que vol dir? es dolent tenir-li ganes a un altre que no sigui la meva parella? ho hauria de deixar amb ell?
Laia Sala

Hola!
Doncs pel que expliques sembla que estàs en una situació una mica desequilibrada amb la teva parella. T'ho dona tot, però tu li dones tot?
Potser has de valorar què sents exactament per aquesta persona, si tens ganes de tenir-hi una relació o  no (amb tots els compromisos que heu de pactar entre vosaltres). I valorar també quines conseqüències creus que tindries si trenques la relació.
El més important és que siguis honesta amb tu mateixa. Si una relació no t'omple, no et fa sentir bé o fa que et sentis en deute... potser és moment de replantejar la relació .
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico