.
El meu problema esq sempre agafe molt de carinyo a la gent i despres s'em fa mol dificil estar sense ells . I aixo em fa sentir-me molt mal pq veig com jo m'ho puc estar trista per ja no compratir tants moments amb eixa persona i a ella no l'importa si ens duem o no i igual em passa quan tinc alguna baralla amb alguna amiga i sq sempre em demostren q no em volen tant como jo a elles perque per ejemple no l'importa si parlem o no i puc veure que estan millor sense mi . M'agradaria no voler tant a les persones com faig perque em preocupe molt per elles.
Laia Sala

Hola!
Tinc la sensació que tens el focus posat en les altres persones i t'oblides d'enfocar la persona més important de la teva vida: TU.
Intenta posar una mica de distància amb els altres i començar a fer allò que t'agrada realment. Dedica't un temps a conèixer les teves aficions, els teus interessos i fes una llista de desitjos. T'ajudaran a enfocar el teu futur.
A vegades esperem que els altres ens responguin de la mateixa manera que nosaltres... i això és molt difícil. Per tant, hauràs d'aprendre a posar límits amb els altres i no involucrar-te tant per poder protegir-te més.
Ara és el teu moment. Què et ve de gust fer? i aprendre? i gaudir?
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico