Rabia i amargura
Hola!
A veure, et poso en situaciótinc una cosina de la meva edad que també som veines amb la cual he anat amb ella a la ckasse des de P1 fins ara, tots els amics que tinc els comparteixo amb ella i qué passa? Doncs que crec q se ha format una mica de rivalitat o una especia de carrera entre nosaltres. Cada cop que penso en ella m'rntra molta rabia mentra molta rabia al veure tot el que fa i con esta canviant i com sé que vol aconseguir pq la conec (aprimarse, sé que esta fent exercicis per aumentar el cul...) dons encara me'n entra més sobretot pw crec q és que em fa rabia que o bé estigui més prima q jo, o tingui més rekacions amoroses q jo... I amb això m'amargo els dies i em perjudico a mi pero no ho puc evitar (per dins meu vaig repetint: l'odio, l oldio... Ojalà marxi lluny...)
Gràcies per tot!
Laia Sala

Hola!
Les comparacions amb els altres són complicades, perquè el nostre cervell no sé com s'ho fa per fer-nos perdre en la comparativa!! El nostre cervell és especialista en detectar les nostres mancances i descobrir-les en els altres!
Primer de tot intenta descobrir quines emocions hi ha darrera aquesta ràbia: és enveja? tens por que la vostra relació canvii? és tristesa? Què diuen aquestes emocions de tu mateixa? Què és el que realment et fa mal?
Una vegada hagis pogut fer aquesta reflexió, hauràs de pensar quines característiques de la teva cosina admires. Valora-li i reconeix-li els aspectes que sí t'agraden d'ella, faràs que se senti bé i pugui compartir amb tu què li agrada de tu. Potser així podreu fer un canvi en la vostra relació que us ajudi a estar millor ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico