No sé com treure-me-la del cap...
Hola Adolescents.cat!
M’atrau moltíssim una noia, no puc treure-me-la del cap. Però sé que ella no sent el mateix per a mi.
A finals de juliol li vaig escriure un missatge per la vostra secció de “7 adolescents descriuen i li envien un missatge al seu crush”, crec que la va llegir, ja que messos abans li vaig enviar una sol·licitud de seguiment a l’Instagram, però no me la va acceptar fins publicar-se el que li vaig esciure per la vostra pàgina. Uns dies després li vaig escriure un privat per l’Instagram, el cas es que em va contestar, però no em va seguir gaire la conversació, és a dir, no va tenir interés en parlar amb mi. Tot això va passar a l’estiu.
A aquesta noia només la conec de vista, ja que practiquem el mateix esport, i sempre la veig a les competicions, realment no la conec de res més, mai hem parlat ni res (sense comptar la conversació de 2 línies que vam tenir quan li vaig escriure per l’Instagram).
Al mes de setembre i octubre, no van haver competicions, ja que es va acabar la temporada, per tant he estat 2 messos sense veure-la, ja que anem a diferents clubs i vivim a diferents ciutats, i només la veig a les competicions, però ara al mes de novembre a tornat a començar la nova temporada de competicions, pensava que l’havia oblidat una mica, però al tornar-la a veure en persona, he vist que no, encara sento que m’atrau molt.
Si poguessiu donar-me algún consell per treure-me-la del cap, ja que sé que ella no sent el mateix per a mi. I porto casi 1 any amb ella al cap, ja que vaig començar a fixar-me amb ella el gener d’aquest any.
Moltes gràcies!
Laia Sala

Hola Sydney,
És complicat el que demanes! Ja que això necessita temps...
Tu mateix ets conscient que l'interès no és mutu, per tant hauràs de recordar aquests motius per fer-te a la idea que ella no té interès en tu.
Per altra banda, és molt probable que tu t'hagis fet una imatge irreal d'ella, de manera que és una "fantasia teva".
Has intentat contactar amb ella i parlar-hi, i no ha seguit avançant... així que prou, fins aquí.
Si pots, a les competicions evita veure-la. Distreu-te i intenta estar en llocs on ella no hi sigui, com més distància física hi puguis posar, millor. També seria important que deixessis de seguir-la a les xarxes (o que almenys no t'aparegui en el teu Timeline).
Intenta dedicar aquest temps a saber com ets tu. Què t'agrada fer? Què t'apassiona? Quins interessos nous tens? És un moment per tu, posa el focus en tu!
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico