Estries als pits
Holaa!
Escric aquesta consulta perquè fa com un o dos mesos em vaig fixar que m'havien sortit estries als pits i això a l'edat que tinc (15 anys) no crec que sigui massa normal... o al menys no sé de ningú que n'hi tingui. A part, que tampoc noto que m'hagin crescut les tetes ni res... És normal? Puc fer algo per què marxin??
Laia Reventós

Bon dia guapaaa!
primer de tot, moltes gràcies per escriure’ns!
Espero que el que et diré t’ajudi!!
M’expliques
que acabes de descobrir les estries dels teus pits…Estries, quina rabia oi?
Doncs que sàpigues que totes hem passat per
aquest moment. Has de saber que les estries a qualsevol part del cos són molt
comuns i a la teva edat és completament normal. Pensa que als 15 anys passem
per molts canvis físics. Tant els cicles menstruals, les variacions en el
nostres pes o el tipus de pell que tinguem poden afectar en l'aparició d’estries
als pits.
Així, que treu-te del cap la idea de que ets
la única que en té o que et passa alguna cosa
estranya!!! Ens passa a tots, noi i noies.
Crec que encara no he conegut a ningú que no en tingui d’amagades per alguns
part del seu cos. Les estries no deixen de ser un senyal de que el nostre cos
canvia, creix. Són inevitables.
La veritat és que totes hem buscat en algun moment una
crema màgica que ens faci desaparèixer les estries, però sento dir-te que NO EXISTEIX!!
Tot plegat és una invenció de la societat perquè
gastem diners i ens frustrem cada vegada més al veure que no marxen. Així, que
el que et recomano és que
aprenguis a veure les estries com el que
són: una part més de nosaltres.
Un dia una amiga em va llegir
un text d’un Instagram que em va encantar, es diu "El cuerpo que
somos" que deia
:
“Las estrías. Aparecen en
todas las formas, tamaños de cuerpos y no es una falla personal. Vienen en
diferentes tonos, formas y profundidades, desde color púrpura hasta vetas
plateadas suaves. Son tan naturales como las marcas de un árbol o las líneas en
los pétalos de las flores. Demuéstrale a tu cuerpo que lo amas suficiente como
para entender que se estira y crece para darle el espacio que necesita para
florecer. NO llamarlo hermoso seria una mentira
.”
Una bona filosofía no? Espero haver-te ajudat!
Fins la pròxima,
Laia.