problèmes amb el meu xixi
Hola bones tinc dos coses a comentar
1) m'agrada masturbarme però no em poso els dits molt dins pq em fa mal simplement em toco el clitoris. Alguna recomanació o algo? Tinc novio i els dos tenim moltes ganes de fer l'amor peeo, estic preparada si no em poso ni un dit dintre?
2)em paso el dit per sobre dels pantalons i el dit em fa pudor, es Normal que el xixi em faci pudor?
Helena Angel

Hola liliponci,
Pel que fa a la primera pregunta, les dones per a masturbar-nos o per arribar a l'orgasme no necessitem introduir res per la vagina. el clítoris és l'encarregat del plaer, de fet, no té cap altre funció fisiològica que proporcionar plaer quan s'estimula.
I pel que fa a la segona pregunta, la vulva no fa pudor, fa olor, la seva olor, igual que moltes altres parts del cos com els peus, les aixelles, l'anus, la pell, etc... si notes una diferència molt significativa de l'olor de la vulva o la vagina, o inclús pudor, aleshores el que et recomanem és que acudeixis al metge (ginecòleg) per a que pugui fer una valoració de si està passant alguna cosa i cal algun tipu de tractament o si tot està correcte.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com