Urgeeenntttttt
Holaaa!!
Us vull demanar consell.
Els meus problemes son 2:
1. La meva panxa em te super complexe, jo no soc gorda pero tmp molt prima soc "normal" llavors jo no faig casi exercici nomes a l'insti i sempre q em poso pantalons amb samarretes curtes se'm nota tota la panxa, i la meva panxa es com la de un bebe en plan super toveta q magrada pero magradaria tenir l'abdomen pla em podrieu recomenar uns exercicis i una dieta equilibrada siusplau???
2. I l'altre esq m'agrada el meu cos i tal pero tinc el braços super gordos i no magrada q puc fer???
3. La cadera el problema esq quan em miro al mirall es com q als costats de la panxa fa com un bulto raro i ns q fer pq a mes si faig molt d'exercici em surten estries q faig???
Moltisimes gràcies per la vostra atencioo
Laia Reventós

Bon dia guapaaa!!
Primer de tot, gràcies per fer el pas de consultar!!
Ens encanta que confieu amb nosaltres per explicar-nos les coses que us
preocupen!!
Hem comentes que hi ha certes parts del teu
cos que t’incomoden una mica. Dius que no t’agrada tenir la panxa toveta, els
braços gordos i les caderes marcades... Doncs ja ho has dit tu... el millor que
pots fer es menjar saludable, fer esport sense passar-te i el més important...
ESTIMAR-TE!!!!
Em preguntes per una dieta saludable, doncs l’important
és menjar variat, amb equilibri. Intenta menjar més fruita i verdura que no pas
fregits, però pensa que cada aliment et proporciona una sèrie de coses que el
teu cos necessita per tirar endavant, així que menja de tot.
També pensa que aprimar els braços o qualsevol
altre part del nostre cos és difícil, sobretot perquè hi haurà un moment en el
que ja no podràs aprimar-los més, és una qüestió de constitució. I, el tema de
la cadera que expliques ens ha passat a TOTES!!!!Ja siguem més primes o més
amples, segons la roba ens fa aquella mena de “michelin” al costat! Com tu
dius, a vegades fem esport amb un objectiu o tenint la idea que aconseguirem
canviar el nostra cos com volem i, en canvi, ens pot sortir del revés!!!
Al final, estem parlant de COMPLEXES... Així,
que el primer que et diré és que d’això en tenim TOTES!!!! Per tant, el que et
puc recomanar és que et miris al mirall i no et fixis només en aquestes 3 parts
que m’has comentat, sinó que et valoris com ets TOTA tu. Perquè segur que ets
perfecta tal i com ets!!! El millor que pots fer és acceptar-te i estimar-te
com
ets, perquè encara que ens faci molta ràbia moltes coses del
nostre cos no es poden canviar... NI FA FALTA!!!
El 80% del nostre físic ve determinat genèticament, i tal com és està bé. Per
això, la millor solució, és una bona dosi d’AUTOESTIMA i seguretat en un mateix!!
Espero que aquests consells t’ajudin
a enamorar-te del teu cos una altre vegada.
Una abraçada,
Laia