Tamany vagina
Estic començant a sortir amb un noi i no crec que triguesem molt a fer-ho ja que alguna vegada mentre ens liavem se anava calentat la cosa pero de moment mai hem fet res. Tinc ganes de ferho i crec que ell es l'indicat pero tinc por pq crec que la meva vagina es molt menuda, me entren els tampons justet i he probat de ferme dits i quan intento posar el segon es impossible. Aixo es normal? O la tinc molt menuda? Puc ferla mes gran de alguna manera?
Mariona Busto

Hola Mar45!
Entenem que et refereixes al diàmetre que té, oi? La vagina té la capacitat d'adaptar-se a la mida del penis. Fixa't que hi pot arribar a passar un nadó. Per tant, segurament no tinguis la vagina menuda. A vegades, si estem nervioses, la nostra musculatura vaginal es tensa i aleshores pot dificultar la introducció d'un tampó, d'un dit o el penis, per exemple.
El que és important és que no forceu, que aneu a poc a poc, i donant temps a que el cos (i la ment) vagi excitant-se, d'aquesta manera la lubricació augmentarà, el cos s'anirà relaxant, etc. Comenceu primer amb un dit i si no fa mal, podeu provar d'introduir un segon, a poc a poc. Si fa mal, atureu-vos, i continueu al cap d'una estona.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga
@marionabusto