No sé que fer amb ma vida
Bones! Moltes gràcies pel que feu per nosaltres
L'any passat vaig fer 4t de l'ESO de lletres perqué li havía agafat tirria a les mates i la química per formulació. Total, que ara m'he passat a ciències. He suspés fyq, biologia i les mates i m'he pensat a passar-me a lletres. Pero ...
a quines?
Per una banda vull anar al que s'em doni bé, perqué passo de ser la tonta de la classe com ara. A mi s'em donen bé el idiomes ( la gramàtica, perque lliteratura, análisi de textos, interpretació de textos i tot això, fatal) i debatre també, la política tot això i he pensat que el que millor s'em donaria sería el humanistic. Pero es que odio amb totes les meves forces estudiar idiomes i l'any passat faig fer llatí i no m'en va agradar gens.
Per altre, banda. L'economia no s'em donava malament del tot. Vaig treure un 8 de mitja sense estudiar gaire perquè m'anava a anar a ciències. I he pensat en el social. Pero es que les mates s'em donen fatal i vull fer alguna cosa on em senti útil. L'any pasat vaig treure 7 a llatí (pero perque pasava d'estudiar perquè l'odiava a mort) i tinc por que l'economia la tregui malament perque a 3r vaig treure un 9 a biologia i auest any un 4,9...Pero és clar, no sé perque li tinc por a l'economia i no al llatí. I com a l'humanistic em posin a analitzar textos i treure conclusions subjetives de qualsevol cosa...malament
Perqué no em pot agradar allò que s'em dona bé? Als meus amics els hi agrada el seu batxillerat i sel's i dóna bé.
Perdó, pero es que tinc un cacao mental...
Vull estudiar dret amb alguna cosa més, com criminología o económiques (pero clar, con amb les mates malament pero la economia bé, no sé) si al final m'en vaig a lletres.
Vull decidir finalment un batxillerat que s'em doni bé i si m'agrada genial
Gràcies
Laia Sala

Hola!
Ostres! Crec que tu mateixa t'estàs posant unes exigències molt bèsties!!
En totes les decisions que prenem hi ha una part que no ens acaba d'agrada o que potser la voldríem diferent, però forma part de l'opció escollida... així que l'hem d'acceptar.
Pel que expliques sembla que en totes les assignatures tens molt bona capacitat resolutiva! Aproves l'assignatura malgrat dir que no t'agrada! Això et pot ajudar molt!
Sincerament crec que hauries de demanar ajuda al professorat del teu institut per deixar-te assessorar sobre el tipus de batxillerat i carrera que voldries/podries fer.
També tinc la sensació que ràpidament t'ofusques en una assignatura... pot ser?
Una abraçada!
Laia Sala
info@laiasala.cat