Que faig
Hola, estic amb una noia i encara no hem fet res. Nose que haig de fer quan arribi el moment per començar a fer orals, Li començo a tocar abaix i ella ja en tocara tambe? El primer cop li haig de fer un cunilinguis? Es habitual? Tambe dir que em fa vergonya perque la tinc petita. De veritat estic molt perdut i tinc por de perdra-la per aixo ultim. Gracies
Mariona Busto

Hola sergisanchez!
El millor que podeu fer és parlar-ne, amb confiança i naturalitat, així sabreu si us ve de gust a tots dos, fins a on voleu arribar, etc.
El primer cop no és obligat fer res, el que és important és que tots dos en tingueu ganes i que us adapteu al ritme que voleu portar. Pensa que ningú neix ensenyat, i per tant, és normal que no sapiguem com es fa, ni com començar, etc. No et pressionis, parleu-ne i deixeu que les coses vagin fluint. Potencieu la comunicació i confiança entre vosaltres!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga
@marionabusto