Sexe
Hola! Com se quan estic preparada per tenir relacions? En tinc ganes però alhora em fa por, la meva parella vol tenir-ne i diu que pot esperar però jo no se molt bé qué fer... Qué he de fer jo durant la relació?
Gràcies
Helena Angel

Hola polololo,
És habitual que les primeres vegades (del que sigui), estiguem nervioses, neguitoses, inquietes, etc però si el que sents és por, et diríem que no corris. Quan prenem la decisió d'iniciar-nos en les relacions sexuals compartides, el que hem de sentir és que la curiositat guanya a la resta de sensacions, seguiràs neguitosa, nerviosa, inquieta... però la curiositat passarà per davant.
És important que et sentis còmode, segura i que sàpigues que la persona amb qui donis el pas, respecti en tot moment qualsevol decisió (o canvi de decisió) que prenguis. També és bàsic que la relació sexual sigui consentida i desitjada per ambdues parts i que utilitzeu mesures de salut utilitzant preservatiu per a evitar embarassos no desitjats o Infeccions de Transmissió Sexual.
Una abraçada  gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com