heeelp :)
bon dia, ja m'ha passa't unes dues o tres vegades que durant que em donava alegria perdia rigidesa considerablement. encara que podia arribar al orgasme, tinc el dubte de si era un gatillazo encara que té pinta perquè perdia la erecció. no m'ha passa't durant una relació sexual però si em passes que hauria de fer? i a que es deu que em passi això? gràciesss
Helena Angel

Hola El alias,
Moltes gràcies per utilitzar el consultori! Ens faltaria molta informació per a poder donar-te una resposta a què t'està passant a tu en concret. El que podem fer és explicar-te com funciona l'erecció per a que puguis esbrinar què pot estar passant.
El funcionament de l'erecció no depèn de les ordres directes que puguem enviar des del cervell, és a dir, si ordenes que vols aixecar el braç, aixecaràs el braç, en canvi, si ordenes "produeix saliva" o "dorm", no podràs fer-ho de la mateixa manera automàtica com has aixecat el braç. L'erecció respòn a una sèrie d'estimulacions externes i internes. Per a que hi hagi una erecció, ha d'haver un estímul eròtic o sexual, un pensament, una imatge, un record, una carícia, etc... i sobretot que hi hagi el component de la diversió. Si pel contrari el que hi ha són ganes de tenir una erecció per tenir-la, o per valorar el grau de rigidesa, o per comprovar que s'aixeca o que no tinc un altre "gatillazo", aleshores, no funcionarà, no hi haurà erecció i molt probablement no es mantindrà.
T'animem a valorar, amb aquesta informació, si estàs centrat en passar-t'ho bé, en gaudir d'aquell moment amb tu, o estàs patint per veure si torna a passar o no...
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com