Problemes :/
Tinc novio des de fa uns mesos i a l'hora de mantenir relacions doncs, hi ha problemes. Quan li poso el preservatiu alló baixa i no hi ha manera de tenir relacions, ja ha passat una quants cops i els dos estem una mica cansats...
Mariona Busto

Hola Akame!
Doncs estigueu tranquils perquè el que li està passant al teu nòvio passa més cops del que ens imaginem. Generalment són els nervis i la pressió per haver de mantenir l'erecció que fan que, com més la "necessitem", menys potent és. Fixeu-vos que ja es genera una situació "d'avaluació", tots dos esteu pendents de veure com reacciona l'erecció al moment de col·locar el preservatiu... i clar, això pot provocar l'efecte contrari, ja que l'excitació disminueix i la pressió augmenta.
Us recomanem que si torna a passar, en lloc de deixar de mantenir relacions sexuals, seguiu jugant, acariciant-vos, fent-vos petons, etc. Recordeu que mantenir relacions sexuals no només és penetració, per tant, podeu seguir amb el joc sexual sense estar tan pendents de l'erecció i focalitzant la vostra atenció en allò que us excita, que potencia el vostre plaer i excitació. Veureu que així, és més probable que l'erecció torni a aparèixer i pugueu intentar de nou col·locar el preservatiu.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga