Com els hi dic a les meves amigues que sóc bisexual?!!!!
Hola, 1 any que se que sóc bisexual però no ho he dit a ningú, no perque sigui res dolent ni res k ja se que no perque tothom es lliure de sentir el que vulgui. Però el cas es que no se com dirl-si a les meves amigues que sóc bisexual, mai trobo el moment perque mai parlem d'això i quedaria molt raro si jo de cop parles d'això. I ja se que quan els hi hagi de dir a la meva familia sera més dificil, per això primer els hi vull dir a elles. Em pudeu donar algun consell de com començar una comversa sobre aixo o com dirl-si. I també si es millor en persona o per el mobil. Moltes gracies per la vostra ajuda. :)
Mariona Busto

Hola anonimaaaaaaa04!
Doncs si sents la necessitat de parlar d'aquest tema amb les teves amigues, busca el moment per parlar-ne amb tranquil·litat i naturalitat. Nosaltres som més partidàries del cara a cara, ja que et permet expressar-te millor, veure la reacció i segurament disposeu de més temps per parlar amb calma.
Segurament amb les teves amigues parleu de sentiments, de persones que us agraden o us deixen d'agradar, de relacions de parella, etc. pots aprofitar una conversa d'aquest tipus per parlar dels teus sentiments, de qui t'enamores i de com vius la teva orientació sexual.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga