cos
vull saber com millorar el meu aspecte fisic i no per autoestima baixa ni res sino per ganes de millorar i tenir una bona alimentació pero soc molt dolenta amb els aliments i no trovo cap dieta healty que pugui encaixarme
Judit Àvila

Bon diaaaa!!!
primer de tot gràcies per preguntar!!!
La veritat és que no hi ha una dieta HEALTY o una dieta màgica que ens doni els resultats que volem. La única manera de menjar saludable és menjant de tot i variat. La qüestió és trobar l'equilibri. Pensa que el nostre cos necessita una quantitat de nutrients, proteïnes, greixos, sucres, carbohidrats, ... per poder aguantar el dia a dia. I, cada aliment ens aporta una quantitat diferent d'algunes d'aquestes coses. No hi ha un aliment únic que cobreixi totes les nostres necessitats. Així, que la idea és menjar de tot, de forma variada i sense excessos. Però, si estas convençuda en fer algún tipus de dieta l'ideal és que et fiquis en mans de professionals (dietistes, nutricionistes o metges) perquè adaptin una dieta a les teves característiques i necessitats. T'ajudaran a conèixer bé el teu cos, a saber com funciona i a mantenir uns hàbits alimentaris saludables.
De totes maneres, el més important és estar sana. Per tant, el meu consell és que aprenguis a mirar-te amb bona ulls i que et sentis còmode amb el teu cos, perquè la millor dieta HEALTY és la nostra AUTOESTIMA. Si tu aprens a valorar-te tal i com ets, els altres també ho faran.
Esper-ho que el meu consell et serveixi!!!
Fins aviat.
Judit.