No puc deixar de menjar
Hola, el meu problema es que estic sempre menjan i hi ha vegades que no tinc gana però menjo i em se te mal però segeixo i estic Engordan exesivament i intento deixar de menjar tant i fer dieta i es com imposible...
Andrea Esquerdo

Hola bonica!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
Si veus que la situació no la pots controlar, el consell que et donem es que si vols ens truquis al 93.454.91.09, Associació contra l'Anorèxia i la Bulímia. Des d'aqui és molt complicat ajudar-te i veiem que estas patint molt... . Si ens truques et podrem assessorar millor que a través d'aquí, el millor seria si poguessis venir personalment perquè poguessis explicar millor què és el que t'està passant, què és el que sents i poder-te recolzar i ajudar. Som a barcelona, no se si podries venir algun dia, per això t'he donat el telefon.
Ets molt valenta explicant-nos això!
Estima't
Andrea (psicòloga)