Com me sent físicament
Faig 1.50 d'altura i pes 59kg i nose que pensar del meu cos, es a dir, en part pens que estic be, que podria estar millor pero que estic be, tambe es vera que he engreixat i a dames els meus pares me diuen que soc massa grossa i que he de aprimar molt i com que ningu hem diu res que me animi o que me sigui util pues jo nose si pensar que realment es vera que estic passa grassa i que he de aprimar o si me la ha de suar lo que diguin es meus pares i ser jo i ja esta.
Laia Reventós

Bon dia bonica.
Moltes gràcies per posar-te en contacte amb nosaltres!
La última frase que has escrit és amb la que t'has de quedar. Tu estàs bé. No estàs gens grassa. és més, el teu cos necessita menjar per desenvolupar-se de forma sana i equilibrada. Els teus pares es preocupen per tu i deuen voler que mengis de tot, variat i equilibrat (verdures, fruites, cereals, proteines) i deixar de banda els processats, fregits, etc.
Simplement és tenir un estil de vida sa (fer esport, menjar equilibrat, dormir 8h i tenir una vida social i familiar sana).
Ja està!
Si creus que els teus pares s'hi capfiquen massa en el teu pes, no dubtis en parlar amb ells i comentar com et sents i què et molesta dels seus comentaris. Et deuen voler ajudar i no saben com i és per això que fan comentaris que et poden afectar. Els hi fas saber que no t'agrada i no et fa sentir bé. T'han de valorar per la teva persona, no pel teu físic, que segur que és estupendo.
El més important és que Tu tinguis una BONA AUTOESTIMA i t'acceptis tal com ets, sense preocupar-te pel que pensin o diguin els altres.
espero haver-te ajudat i sobretot, ESTIMA'T
Petons,
Laia Raventós,
Psicòloga.