Imatge corporal
Fa temps k no em veig be em la meva imatge corporal i intento fer exercici o menjar menys per veurem millor pero no funciona res , em podrieu donar alguns concella pr millorar mes la meva autoestima siusplau
Andrea Esquerdo

Hola bonica!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
És molt positiu que siguis conscient què és més important tenir una bona autoestima, que voler aprimar.
Autoestima és acceptar-nos i estimar-nos tal com som, amb el que ens agrada i no ens agrada tant de nosaltres. L'autoestima no només depen de si ens agrada el nostre físic o no, l'autoestima la formen totes les àrees que formen la teva persona. Evidentment el físic està present, però també la nostra personalitat, el nostre caràcter, la nostra manera de ser, etc. No només som un físic, pel que éno hem de pensar que només ens hem de fixar en el físic. Moltes vegades ens és més fàcil pensar en el que no ens agrada de nosaltres,que el que si ens agrada. Pel que el nostre consell és que pensis en totes aquelles coses que t'agraden de tu, ja sigui fisicament com personalment, ja veuràs com en trobaràs! El que ens agrada compensa la balança i guanya respecte el que no ens agrada.
Un altre consell, és que acceptis el teu cos tal com és, és perfecte per tu, evita comparacions amb altres noies o a través de les xarxes socials. No hi ha dos cossos iguals, naixem amb una constitució que hem d'acceptar i repeteixo, és perfecte per tu!!!!
Estas en una etapa de molts canvis i moltes comparacions, intenta pensar en el que t'hem dit, en estimar-te i acceptar-te, i sobretot en pensar en aquelles coses que t'agraden de tu, que encara que siguin mínimes és molt important que les tinguis present!
Accepta't i estima't
Andrea (psicòloga)