Com podem fer per sentir-nos segures amb nosaltres mateixes?
com em podeu ajudar per sentir-me be amb el meu cos i amb mi mateixa. No tinc gens d’autoestimaaaa
Laia Reventós

Hola bonica.
Moltes gràcies per confiar en nosaltres.
L'autoestima és el més important per acceptar-nos tal com som. Doncs tens tota la raó: A TOTS ens AFECTA!!!! I, de fet, tots tenim complexes i sempre hi ha alguna cosa que quan ens veiem al mirall o ens comparem amb els altres, la desitjariem canviar. Per això és important  treballar la nostra AUTOESTIMA. Aquesta és la nostra gran arma davant de les crítiques i les nostres inseguretats. Pensa que el "cos perfecta" no existeix perquè la bellesa és relativa. El que m'agrada a mi, no té perquè agradar-te a tu. Segur que hi ha moltes persones que et veuen preciosa!! A més, tenir un bon cos no és el més important. Si tens un bon cos però ets una persona amb la que no es pot mantenir una bona conversa, riure, confiar i compartir moments; de poc servirà! I segur que no és així. Ets més que un cos, el teu caràcter i les teves habilitats també conten i això afecta a la imatge que tenim i que tenen els altres de nosaltres mateixos. Per AGRADAR als altres, primer ens hem d'agradar NOSALTRES. És una qüestió d'actitud, les emocions afecten moltíssim a la nostra autoestima, en com ens veiem. Aprèn a mirar-te amb bons ulls. Per tant, el meu consell és que et miris al mirall i intentis observar tots aquells detalls del teu cos que t'encanten. Que et descobreixis, perquè si et fixes en els detalls trobaràs parts boniques i úniques del teu cos amb les que potser abans no t'havies fixat.
Esper-ho que et serveixin aquests consells per guanyar seguretat i menjar-te el món!!
Petons,
Laia Raventós,
Psicòloga.