Físic
Em sento una mica gorda, voldria canviar però no se com, em podeu ajudar si us plau?(es perquè no em sento còmoda amb mi mateixa)
Andrea Esquerdo

Hola bonica!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
El millor que pots fer és acceptar-te i estimar-te tal com ets! Estàs començant l'adolescènica i en aquest etapa es generen molts canvis, entre ells canvis corporals, i pot ser que en aquests anys el teu cos canvïi. És molt important acceptar-nos tal com som, no hi ha dos cossos iguals, el teu cos és perfecte per tu! Si volguessis millorar, no canviar, el teu pes per sentir-te més comoda, el millor que pots fer és anar a un especilista, ja sigui un nutricinista, un metge o un dietitsta, per a que et faci una dieta en funció del teu cos i de les teves necessitats, sobretot no et fixis en dietes que surten per internet, no s'adequaran a les teves necesitas!!
Acceptat't i estima't
Andrea (psicóloga)